Pigg Bonzy

Idag va han på hugget, han gick mer i åkern och i trav än skrit, min lilla buse.
 
Han längtar nog till lördag då han får börja trava igen lite lätt. Mamma och jag åke till ridhus då när han ska få trava första gången, kan tänka mig att han kommer vara så sjukt taggad och galen.
Men som sagt ridingen gick bra idag när han väl skrittade.
Bara 8 dagar kvar till återbesöket, han är himla fin i kroppen och taggad.
 
Tog även med kameran ut till stallet och tog de första bilderna. Ljuset i stallet suger och jag suger på att ta kort, bilderna blev helt okej för att vara första gången.
 
Kommer ett inlägg snart på mitt stall då jag har fått frågor fall jag kan visa det. Och idag tig jag lite kort. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0