Mitt tävlings år 2013

Fösta tävlingen 2013? 
Trollhättans fälltribsklubb LC-LB, dubbelnolla i båda klasserna och en femte placering i LC
 
Bästa tävlingen 2013?
Min LA debut då jag vann, ett minne för alltid. Bästa tävlingen någonsin



 
Vilka hästar/ponnys tävlade du?
Fury och Lidens Bonzei
 
Vad för klasser tävlade du? 
Hoppning: upp till LA, skulle ha startat 120 på play and jump. Dressyr : LA 
 
Hur många placeringar? 
Öhhh vet inte, några stycken. 

Vad hade du för mål 2013? 
Starta LA, och det gjorde jag flera gånger 
 
Nådde du dem?
Ja allt som jag hade önskat JA
 
Vad är målen för 2014?
Rida MVSB stadigt och kvala MSVA
 
 
Bästa tävlings arrangören 2013?
svårt att säga, men LRK är de bästa
 
 
Något speciellt minne från 2013? 
Vinsten i min LA debut :)))
 
 
Min tävlingsutrustning? 
Hjälm: GPA
Håruppsättning: Toffs eller fläta 
Kavaj :John Whitaker eller Pikare 
Ridvantar: Hatar vantar
Ridbyxor: Jacson
Ridstrumpor: Kingsland
Ridstövlar: tretorn, mountain horse, hööks chaps
 
 
 
Hästen/ponnyns tävlingsutrustning? 
Träns:  Dyon, 
Huva: Design by LO/ John whitikare  
Pannband: Swarovski
Schabrak: Olika
Sadel: Jacson 
Sadelgjord: hippo/gg


 
Vilken klubb tävlade du för 2013?
Lidköpings ridklubb

Vilken klubb kommer du tävla för 2014? 
Lidköpings ridklubb
 
 
Har du ridit i något lag 2013? 
Yes, var med i div 2 laget i dressyr.
 
Ska du rida i något lag 2014?
Nej det ska jag inte göra.
 
Vilken/vilka tränade du för 2013? 
Rebecca Ragnarsson, Johan Lund och massor från Aw, tex setterman 
 
 
Ska du fortsätta med det 2014?
Ja! 
 
 
Har du tävlat i någon ny gren 2013? 
Nej
 
Ska du tävla någon ny gren 2014?
Nej

Vad har du för förväntningar på året 2014?
Rida MSVB

Hur gick de på sista tävlingen?
Så sjukt bra, har världens bästa ponny 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0