Min blogg kväll

Blev inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig början av kvällen, efter jag hade varit hos hästarna och fixat sätte jag mig vid datorn och kollade igenom hela portkod 1231 sett dem hundra gånger tidigare, men kände verkligen att jag behövde se dem igen. Snart börja del 2 om man nu säger så.
Fall ni inte har sett dem så går ni miste om något här i livet.
här har nu fösta avsnittet och sen fortsätt bara att kolla vidare, finns 10 stycken och snart kommer det ur nya :
 
http://www.svt.se/portkod1321/se-program/article1569706.svt?autostart=true
 
Sen efter jag hade sett 6 stycken kom pappa hem med kinamat och vi åt och myste, ska snart säga godnatt för mig, imorogn halv 10 ska jag rida Rosett, ingen sovmorogn här inte. Sen i morgon ska jag även rida en ny liten häst. hmm vem kan detta vara, intressant? gissa då :)) hiihii
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0