Måndag

Förlåt för att detta är första inlägget för dagen men orkade verkligen inte imorses för jag var helt död. japp det var jag.
Hade en helt okej dag i skolan och mamma kom och hämtade mig efter jag slutade, så jag har gjort stallet och gått första promenaden med Bonzy för dagen. Har inte så mycket för mig ikväll så jag ska nog göra några roliga inlägg som är roliga att läsa.
Ska plugga nu och kanske sätter på nån liten film, och sen ska Bonzy få promenad nummer två för dagen men det blir om ca 2 timmar.
Han är så söt när man hämtar han från lösdriften för han blir helt cp när man tar fram tränset och sen när man väl kommer ut trammar han runt överallt och helt över taggad, min lilla prins vill nog börja galoppera och hoppa snart men det får han vänta med.
 
Imorgon har det redan gått en vecka sen vi var inne med han.Och om två dagar får jag börja rida han igen, eller bara skritta i 1 timma per dag men det är ju ändå något. Saknar att rida min stjärna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0