Kollat till Bonzy en sista gång ikväll

 
 
 
Jag och pappa var precis ute hos Bonzy nu och kollade till han så allt va 100, kollade fall han hade feber och de hade han inte. Mockade om hans boxs så det blev fint där igen. Och sen sa vetrinären att vi skulle kolla fall han inte var block halt för då hade behandligen kommit fel och det va farligt, med det va kanske 1 häst av 1000 som får det. Och det va han inte så allt va bra med min lilla prins.
 
Nu ska jag plugga lite och sen ska jag gå och lägga mig, klockan börjar bli mycket och jag ska upp tidigt imorgon som alltid.
 
Vill även tacka all goa människor som har skrivit till mig både idag och igår, tack ni är underbara och blir så glad när folk bryr sig <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0