Kaos dag!

Idag är det en kaos dag, egentligen hinner jag inte ens göra detta inlägget men vad gör jag inte för mina älskade läsare.
Slutade sent idag och kom hem med bussen fyra, sprang hem och bytte om och tog en macka i hande, cyklade till Onxy och hade det bästa passet någosin, hem rida Bonzy och fixa stallet. Håller nu på att städa mitt rum och gaderob för jag får inte åka om det inte är klart.
Sen ska ja plugga inför matten imorogn och packa för en helg i göteborg, efter jag har gjort det ska jag dusha och gör iorning mig för en till skolag, som ni hör har jag en hel del kvar så jag hinner inte sita här och chilla.
 
Så fall ni undrar varför det tar ett dygn innan ni hör något från mig är det därför och imrogn direkt efter skolan sätter vi oss på tåget till göteborg och komemr ha världens bästa helg, mycket uppdatering kommer. Tro mig, och nya ponnyer komer komma in i bilden med. Hoppas ni förstår mig.
Hinner inte mer nu, måste göra det som ska göras, behöver lite sömn inatt med.
 
Älskar er och hoppas ni förstår
 
pöss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0