Kameran

Idag ska min kamera invigas med lite bilder på min lilla bruna Björn som har hur mycket päls som helst. Min lilla älskling kommer få av pälsen snart, efter återbesöket så vi vet att han är frisk och får börja träna igen.
Han kommer inte få någon lång vintervila i år för att han fick 5 veckor nu. Så hårdträning är på g när han blir frisk. 

Så glad att jag äntligen har fått en kamera, bloggen kommer bli så mycket roligare att läsa med mycket bilder. Och bra bilder framförallt. 

Alex började lära mig lite små saker som är bra att veta när det gäller med ljus och olika tips, vet ju hur man tar kort, men små saker som är roligt och bra att veta. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0