Kajsa lever ja

Tro det eller ej men här är jag, efter en dag som inte blev som den skulle. Som jag skrev så skulle jag rida Rosett idag men så blev det inte eftersom min tid blev flyttad på nattorgenteringen.
Så ska rida henne på Lördag istället, kommer bli super.
Mamma kom och hämtade mig från skolan efter jag slutade och jag åkte hem och fixade Bonzys box och gick den lilla promenad på 3 min.
Bytte om och sen åkte till nattorgenteringen, haha så kul vi hade, gick i en svart skog och dog av skratt, 3 km tog nästan 2 timmar för oss, hahha inget A här inte.
 
Sen när jag kom hem igen mockade jag hans box igen och tog av han bandarset för de skulle bara vara på i två dagar. Pappa fixade lösdriften idag så nu har han fått en box/hage där som är 6x6 blir super. Sen börjar hans 20 minuters promenader imorgon med.
Ska börja göra mig iordnig för sängen, varit uppe sen halv fem idag och det känns i kroppen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0