Igår/idag

Hade en jätte mysig kväll igår, träffade jätte mycket folk som jag inte har sett på ett bra tag. Var lite överallt igår, slutade med att vi var hemma hos Hedda, 8 tjejer. Pappa kom och hämtade mig, jenny och bianca lite efter 12. När jag kom hem sov jag dirket och idag vaknade jag klockan 10. Super skönt att bara få sova ut nån dag. Suttit hela morgonen med datorn i mitt knä och gjort massor av inlägg som kommer under veckan. Ska nu gå ut till mina prinsar. Kolla hur Bonzy mår och ta en sväng på Fury.
 
Idag har jag inget planerat bara chilla och bara leva livet, blir kanske lite plugg senare ikväll. Mycket nästa vecka och måste verkligen vara förre. Ett inlägg som jag har blivit frågad om kommer upp om ca 5 min.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0