Idag och ett år sen

För exakt ett år sen vid denna tiden red jag fram fury på KM på min hemmaklubb. Våran sista tävling tillsammans, allt som var så planerat och så perfekt. Åkte till KM med mina våda ponnyer och red fyra jätte bra rundor, fury och min sista runda tillsammans kunde inte ha gått bättre än vad den gjorde, alla års träningar och slit visade sig. Vi drog hem en vinst på hela 5 sekunder förre 2 planerade. 5 sekunder!!! 
Att avsluta på topp är det bästa man kan göra, min älskade lilla vita ponny. 


Idag skulle jag nu suttit på läktaren i grevagården och Bonzy hade stått i transporten och hade laddat upp för årets sista tävling, hade även fått sett SM finalen men nej, min lilla ponny bus blev sjuk och nu är jag i Göteborg istället. 
Vill bara önska alla lycka till som rider KM på min hemmaklubb och självklart alla som om rider SM på grevagården. 

Bilden är från sista tävlingen i år, på grevagården med bästa rundan i LA vi har gjort tillsammans. Bra avslut på året 2013. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0