I vecka kvar

Om veckande är det återbesök på skara, hela tre veckor har gått då, riden har gått jätte fort och min prins har skött sig utmärkt. Så en vecka kvar tills jag får veta fall jag får börja rida och träna igen, tror han kommer blir friskförklarad, han är så himla fin i kroppen och humöret nu. Det var länge sedan han va så fin. 
Igår fick jag även veta att han kunde piaff. Han gick mer piaff än skritt. Älsklingen längtar tills han får börja arbeta de håra passen igen.

Idag ska han få i 60 min skritt igen, sen klockan 6 ska jag åka till nästan stall och rida lillen, alltså onyx. Blir nog ett pass på vägarna eller till skogen, får se senare. 

Ska försöka ladda upp bilderna på mitt stall idag, då mitt internet inte funkade alls, så de kommer upp ikväll. 
Denna bilden tog jag igår men kunde inte lägga upp den så den är tagen från datorn, därför är inte kvalité så bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0