hoppa rosett imorgon

Som jag sa i tidigare inlägg så fick jag förfrågan om att komma och hoppa Rosett en D-ponny. Och det tackade jag självklart ja till eftersom jag fulkomligt älskar att rida nya ponnyer. Tycker man lär sig så mycket på det. Så imorgon direkt efter skolan så åker jag och mamma hem till Emma och jag ska rida Rosett. De bor precis brevid där jag bodde förut och jag har ridit med emma tusentals gånger, även ridit Rosett några enstaka gånger då vi har ridit ut. Även tränat tillsammans med de för Johan.
 
Ska bli jätte kul verkligen att få hoppa henne och så, hon är verkligen en fin tjej till ponny.
Rosett och Emma har tävlat upp till LA i hoppniong och LA:P1 i dressyr. Emma blev skadad i somras och får egentilgen inte rida så därför ska ja hoppa henne eftersom hon inte kan göra det. Hon är även tillsalu eftersom Emma är över 18 år, tror att hon tävlar med storhästar nu eftersom man inte får tävla ponny efter man har fyllt 18 år.
 
så här får ni länken till hennes anonns:
http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=763552
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0