Hästar jag har ridit del 3

Secter Star (soccan)
 
Soccan har jag ridit några gånger då och då när olivia behöver hjälp med henne i hoppningen, men red henne för ett tag sen och det gick himla bra. Fick några bra språng och hon vågade lite på mig. Olivia vill att jag ska tävla henne lite i hoppnin då hon ska få tillbaka sitt självförtronde då olivia och soccan ha tappat de båda i hoppningne. Tycker de är kul att hjälpa folk som behöver hjälp med sina ponnyer. Himla go ponny som vi skulle provridt när hon va till salu men inte gjorde de för att hon va lite för liten i manken.
Jag och soccan för ca 1 månad sen
 
Chuck (chuckissssss)
 
Min kompis carro ponny, himla cool, tyckte chuck va himla rolig att rida då det hände något hela tiden. Tyckte inte han va jätte svår att rida på hemmaplan men kan tänka mig han på tävling, finns lite för carro att jobba med. Gillade hans språng. Om carro skulle säga till mig att jag fick han skulle jag inte tacka nej precis.
Jag och chuck för 2 veckor sen:
 
Rosett (rossan)
 
Ponnyn jag red förra veckan åt en tjej som har skadat sig, ska även åka och hoppa henne idag. Trodde inte att hon skulle vara så rolig att rida som hon var, de sprången hon hade, jävlar om man nu får säga det, kul att emma vill att jag ska rida henne av alla ryttare, skulle va kul om jag fick ta med henne på johan träningarna och kanske starta nån tävling med henne, får väl se vart det leder. Ska rida henne idag igen så det blir super.
Jag och rosset för en vecka sen:
 
Hoppas ni blev nöjda med denna saken jag gjorde, mer ponnyer/hästar har inte ridit mer detta halvåret, himla kul när läsaer frågar om saker de vill jag ska blogga om. Så fall det är något ni vill ska komma upp här igen eller något nytt jag ska publicera så är det bara att säga till. Kul för mig att få lite saker med.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Hej!
Jag kollade på din blogg lite och fick syn på bilden när du hoppade "soccan"? Jag har även ett sto och hon ser ut att hoppa likadant, vi har köpt henne och haft henne i ett halv åt ungefär, skulle inte kunna skriva lite om hur hon är att hoppa? Det skulle vara roligt för mig att läsa!!:)

2013-11-13 @ 20:03:12
Postat av: Ella

Hej!
Jag kollade på din blogg lite och fick syn på bilden när du hoppade "soccan"? Jag har även ett sto och hon ser ut att hoppa likadant, vi har köpt henne och haft henne i ett halv åt ungefär, skulle inte kunna skriva lite om hur hon är att hoppa? Det skulle vara roligt för mig att läsa!!:)

2013-11-13 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0