Hästar jag har ridit del 2

Här kommer del 2, fick helt hjärnsläpp som jag glömde två stycken som jag kom på förut, hade 7 kvar i morses men nu kommer jag bara på 5. Men det kommer fler delar då jag kommer på vilka jag ska skriva om, alltid en fördel att veta vad man ska skriva om.
 
 
 
Edwina :
 
Min kompis tildes häst som är 4 år gamla och bland de coolaste jag har ridit, det steget och den viljan hon hade. Himla cool häst som jag sa, tilde och Edwina kommer komma riktigt långt i dressyren det lovar jag. Himla snygg häst. Kolla bara på bilden hur snygg hon är, endast 4 år. 
 
 
Liona :

Tilde andra ponny, en jätte go c-ponny, typiskt ponny i ridningen. Kan sina saker och kan när hon vill. När jag red henne i somras hade hon haft vila så han va inte jätte igång så där finns ju en anledning. 
Har inte en bild tillsamnns med henne men här är en bild på bara hon som jag lånade på tildes blogg
 
 
 
 
Lidens call ? :
 
Red en till lidens ponny som var 5 år men hittar inte den någon stans, var lite seg att rida och så. Hade inte gjort så mycket så den kunde ju inte så mycket. Har ingen billd på när jag red han men här är han
 
 
 
Cantadou:

Min bästa kompis Bianca storhäst, fått rida han några gånger då och då. Himla stor och söt. Väldigt hoppsäker och vill verkligen. Hoppade han typ 110 bana med lätt het. sötis häst. Himla go häst i alla hantrering väldigt rolig att rida.
 
 
 
 
 
 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas IMORGON KVÄLL! IN och delta

2013-11-10 @ 23:58:05
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0