Hästar jag har ridit del 1

Som jag lovade så kommer detta inlägget upp nu, kommer i flera delar under veckans gång, men vi börjar idag. Tar från nån gång i somras så det blir det snesate halvåret. Ska försöka komma ihåg ordningen men kan lätt bli fel. Kan ha ridit hästen i 1 vecka elller 10 min. Just saying.
 
Ängskogs Anima (anima) :
 
Hon borde ni känna igen väl, red ju henne hela sommaren och hade med henne på AW. Saknar faktist henne jätte mycket, en ponny som kräver sin ryttare då hon är ett väldigt sto sto om ni förstår vad jag menar. Under vecka på AW blev vi verkligen som ett team och hon släppte alla dumheter och lyssnade på mig som ryttare istället för att köra sitt egna race. Vi han och rida en pay and jump på 110 (LA) tillsammans och det kändes riktigt bra. Himla go häst annars och hade gärna villja ha tillbaka henne för jag saknar henne. Hon är ju även till salu så sök på anima på hästnet så kommer hon fram.

 
 
Optimus Prime (matcho):

Matcho red jag under veckan nere på AW, fick frågan om jag ville rida/rida till han eftersom bara är 4-5 år- Så jag red  han stort sätt hela veckan, han va inte jätte duktigt men han gjorde alltid sitt bästa. Hade med han på terängen och hoppade han lite på banan. Himla rolig ponny och han ville jag vekligen ta med mig hem efter AW.
 
 
Shandangan Blue Patch (pungis) :
 
Min kompis Mathildas d-ponny som jag va tillsammans nere på aw med, hon frågade fall jag ville prova och rida han lite lätt och det gjorde jag. Red han i 15 min och gjorde alla gånarter. Himla cool ponny, Mathilda har verkligen jobbat och fixat han för duktig ät han. Bra jobb gumman.
Har ingen bild på oss, så tog en bild på dem från AW.
 
 
 
Lidens Cap Lamoure (capri):

En 4 åring från Bonzys stuteri Lidens som jag provred nån gång i somras, en cool ponny men inget för mig. Lätt att rida men som sagt liten och kunde knappt galopp. Hon va även övervuxen men skulle bara prova för de va kul. Har inga bilder från när jag red henne. Hon är även tillsalu, sök på henne på hästnet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0