Göteborg

I helgen ska jag till Göteborg och träffa mina sakande vänner från AW.
Vi ska bo hemma hos Alexandra och Caroline kommer från Kalmar, och sen är det Anna, Bianca och Emelie och det kommer blir jätte kul verkligen, längtar jätte mycket.
Åker efter skolan på Fredag och kommer hem Söndag någon gång. Mamma tar han om mina älsklingar. Vet inte vad helgen har att erbjuda men bäst kommer det bli. Tror det blir rida lite hästar, shoppa och bara umgås.
Kommer va fett uppdatering från Göteborg i helgen med mycket bilder och sån, kommer bli najs
 
Saknar min älskling Carro så mycket, var typ tre veckor sen men dör snart. Min baby
 
Bästa människan på denna jord
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

OMG OMG OMG, kommer bli bääst

2013-11-18 @ 20:09:11
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0