Godmorgon

Klocka är lite efter 6 och jag har precs varit ute hos hästarna, har mockat Bonzys box,gått en promenad med han och det tyckte han verkligen om. Sen kollade ja igenom han, han har sovit ner inatt och inget har kommit inanför det han har på bena. Sen bytta jag hans täcke och myste lite med han. Min lilla älskling.
 
Pappa ger hästarna mat sen och Hugo får stå innne med Bonzy annars kommer de bli ett himla liv på han, sen kommer säker Fury undra vad det är frågan om, men han får överleva. Nu ska jag äta frukost och sen göra mig iordning för skolan, min buss går lite efter 7 så jag får sätta fart.
 
Var himla mysigt att gå upp tidigt och vara i stallet så tidigt.
 
120 på världens bästa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0