Godmorgon

Har precis varit ute hos hästarna nu på morgonen, mockade Bonzys box då jag tycker att han ska stå i en box som inte är fylld med bajs, försöker mocka 5-6 gånger om dagen då det är frächt där inne. Även gått hans lilla 3 minutare till promenad och gosat med han och bara varit med han.
 
Ska nu äta frulle och sen börja göra mig iordning för en fullbokad dag.
Efter skolan kommer mamma och hämtar mig, vi åker sen till Rosett och jag ska hoppa henne som jag lovade Emma. Hem och bytta om och sen vidare till skolan igen. Har nattorintering som det kallas. Jag och Jenny spreinger 19:15 och det är ont om tid.
Ikväll sen ska ja mysa och fixa med Bonzy. Så om ni undra vart jag är under dagen för jag inte bloggar så ja, här är min anledning.
Bloggar efter jag är klart med allt som kommer bli nån gång ikväll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0