Fråga

Fick en fråga om mina soft up pro och tänkte göra ett inlägg om dem. Och tack Klara vad gullig du är, blir så himla glad. Ska självklart besavara din fråga
 
Läsaren Klara skrev :
Hej kajsa, älskar verkligen din blogg och kan inte sluta läsa den. Har en fråga om dina soft up pro stigbyglar fall du tycker dem är bra och så. Kan inte du göra ett inlägg om de? Funderar på att köpa.
kram Klara :) <3
 
Soft up pro:
Jag är verkligen jätte nöjd över mina som jag  snart har haft i ett år, köpte dem när de precis kom ut, jag har den nya modellen och sen har spikar och jätte bra fäste. Jag har fått hjälp i sprången med de stydbyglarna och sitter som en gud i sadeln när jag rider med dem. Brukar ta med mig de när jag rider andras hästar för att jag får inget bra fäste i andra förutom ett par som vi har på Fury.
Jag rekomenderar dem starkt.
Jag köpte mina på skarahästsport för 2350 kr och det tycker jag lätt att dem är värda.
Kan faktiskt inte säga några dåliga saker om de, älsakr verkligen mina och funderar på att köpa ett par till
 
Ni som har dessa stydbyglar vad tycker ni om de? bra/dåligt ?
 
Jag har de svart/bruna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0