bra att veta

... mat är det bästa jag vet, kan verkligen äta hur mycket som helst. Finns inget stopp i mig när det är mat det handlar om. Mat är min bästavänn
 
... Bonzy betyder verkligen jätte mycket för mig, om jag hade köpt pepita hade jag inte ens varit där jag är idag. Hade nog aldrig kommit dit med henne.
 
... jag har höjt mig i alla ämnen i 9 an och det är jag jätte stolt över.
 
... vi letar efter en till häst till mig då jag ska ha två tävlings hästar, enbart för jag ska utveklas mer i min ridning. Och för att vi älskar hästar
 
... jag älskar verkligen att rida nya ponyer/hästar. Ofta har människor en skräk för det men jag älskar det verkligen, känna på nya steg och språng. Det äger
 
... jag är höjdrädd när jag rider Fury, litar inte på han till fem öre, en gång tävlat 90 cm på honom men förstår inte hur jag klara av det, den ponnyn är lurig.
 
... älskar att få gulliga kommentarer om min ridning/blogg/hästar. Fått mycket på ask och här, och blir så fruktansvärt glad, det betyder. fortsätt så TACK

Kommentarer
Postat av: Tove

Haha, matlagning och bakning är min bästavän - men inte att äta - så du får väl ta och komma upp till Stockholm snart :*

Svar: haha då kan du laga maten och jag äta, låter som en bra ide. JA det vore jätte kul :)
Kajsa Tobiasson

2013-11-09 @ 22:16:40
URL: http://granaryttarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0