Blir så glad

Fick precis världens sötaste och bästa kommentar av en bloggläsare (hanna), blir så glad. Får mycket bättre självkänsla och blir mer taggad på göra nya inlägg på bloggen. Och fortsätta med rindningen på samma sätt som jag gör idag.
 
Bloggläsares kommentar: 
 
Älskar din blogg, så bra. :) 
Gud va duktig du är på att rida, såg precis filmen på den ponnyn du red för första gången idag, verkligen grym är du. Du är min förebild. 
Har en fråga? skulle du vilja blogga om alla hästar du har ridit nu det senaste halvåret och skriva lite om de? 
 
Hennes fråga svarade jag på att det skulle jag kunna göra, men tar det i helgen då jag har mer tid. Gör det säker i 2 eller 3 delar så det inte blir så mycket, istället uppdelat.
Har ni några tips på vad jag ska blogga om så är det bara att skriva det så får jag tips och insperation och blir mycket roligare att läsa. 
 
Sen skrev Emma till mig precis, Rosetts ägare och undrade fall jag redan ville komma och hoppa henne nästa veckan igen, och det tackade jag självklart ja till, himla kul att hon tyckte att jag och Rosett passade bra ihop och att hon tyckte att jag red henne bra. För min del tyckte jag om henne jätte mycket och kommer lära mig mycket på att bara rida henne några gånger. 
Som jag skrev igår så älskar jag att rida andras ponnyer och nya hästar, tycker att man lär sig så sjukt mycket och får prova på olika sorter av hästar, man fasnar väldigt fort för en ¨typ¨av häst. 
Jag tycker om dem med lite mer vilja mot hindrerna, men ändå välridna i dressyren, storhoppade hästar är jag bäst på. Eftersom Bonzy är en sån typ så blir man bäst på det. 
 
Det va inte meningen att detta inlägget skulle bli så långt som det blev, men alltid kul att man kan skriva ner sina tankar och så, det är ju därför jag har bloggen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0