Att sakna någon så mycket varje dag suger

Som jag sagt ungefär 100 gånger om dagen så saknar jag Caroline som fan redan, inte ens gått två dygn sen vi skildes år, räckte att sätta mig på tåget så fick jag klumpen i magen av saknad. 
När kag skulle gå på tåget och gav henne en stor kram kom tårarna men jag höll in dem för inte det skulle bli kaos och alla skulle börja gråta. 

Idag kom min mamma fram från ingen stans och sa 'synd att Caroline bor så långt bort, känner av din saknad. Men lovar att jag ska fixa att ni får träffas så ofta det går' 
Att min mamma är så gullig så hon ställer upp, kör och betallar för att jag ska vara lycklig, det betyder. 

Skulle inte tveka en sekund att ta mina saker och bara flytta om jag inte hade den undrara familjen och vännerna jag har här hemma. 
Men för att mitt liv ska vara 100% rätt så ska Caroline vara med i min vardag! I nu lägget är det svårt men om några år ska det vara ett måste. 

Brukar inte säga till någon att jag verkligen älskar den som vän om jag inte gör det, men det gör jag verkligen. 

Syster jag aldrig fick, men min tvilling på avstånd. Du betyder gumman och det hoppas jag att du vet om, du har en fantastisk personlighet  och du är dn människa jag ALDIRG skulle kunna trötta på. 
Tycker seriöst synd om alla dem som inte får lära känna dig, dem går miste om något här i livet, just saying 

Tycker alla ska gå in och läsa hennes fantastiska blogg : 
http://carolinebagfeldt.se




Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

ÄLSKLING! Det finns ingen som du, INGEN. Jag vet att ibland inser jag inte att du bor så långt borta, ibland önskar jag att jag kunde åla hem till dig efter skolan. Sova hos dig och bara veta att nästa dag kommer bli likadan.

Seriöst jag sitter och gråter just nu, det är verkligen inte rättvist att vi bor så långt ifrån varandra, åååh.
FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG KAJSA. Du är något av det bästa som har hänt mig och när jag slutat gymnasiet så kommer jag och bor hos dig, lovar. BÄSTA BÄSTA DU! loove u

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Kajsa Tobiasson

2013-11-02 @ 22:38:31
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0