13 november

Idag har jag super chill dag i skolan, Har två lektioner på morgonne sen en jätte lång rast på ca 3 timmar, svenska i 40 min sen kommer mamma och hämtar mig igen med transporten med Bonzy i.
Ett till besök i skara idag då han ska få skor och den där gummi saken som jg inte fattar.

Efter vi har varit i Skara så åker vi hem och lämna av bonzy och sen ska jag till Emma för att rida Rosett igen, hoppa henne som jag gjorde förra veckan och det ska bli super kul. Inte ridit sen jag red henne sist och det är lite tråkigt. Saknar ridningen så snabbt, förstår inte att folk kan sluta med ridning?? borde inte de dö av längtan?
 
Som ni kanske vet så letar jag en till häst/ponny, kollar för fullt, ni kan väl länka om ni hittar någon fin som skulle passa mig :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Finns ju flera till salu på Lidens nu. Inte skaffa en till därifrån? :)

2013-11-13 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0