shopping shopping shopping

Har blivit en aning fattigare!!!
 
~ dressyr träns, dö snyggt 
~ nya chaps. 
~ john whitikar täcke 
~ bensydd, fram och bak 
 
sen har jag fått et HV POLO shabrak av bianca i konfetmations pressent, och ett ludd till stadelgjorden, tänkte ta kort på alla saker med glömde min laddare hemma hos Bianca så både mobilen och ipaden är döda, så bra gjort.. 
 
Nu ska ja sanart gå ut i stallet och ladda för hoppträning då allt ska få invigas, haha lol.. fått hem mina tretorn igen, varit på lagning i några månader, hihi. 
Filmen som ni fick förut va inte riktigt meningen, tog fel film så det blev fetttt oseriöst. Bjuder på mig själv ialfall.
 
Fick bli googel bilder på tränset denna gången, sorry sorry, blir bättre nästa gång... 
 
 
Fast tränset va svart!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0