Vill mer än något annat tillbaka!

Min 'kompis' Tove åkte i dag ner till AW, vi har aldrig träffat varandra men vi har båda ponnyer från lidens och vi har pratat mycket på facebook och har planerat att träffas i sommar och det kommer bli grymt. 
 
Hon är nu nere på AW och har en hel vecka framför sig på de bästa stället man kan vara på, sakanr allt där ifrån och alla underbara människor, tjatar oom detta varje dag, jag vet men AW är så sjukt bra så de går inte att sluta tänka på det. 
 
För er som undrara eller tänker:
 
AW har blvit ett ridläger som alla i hela sverige åker på och de går liksom inte att förklara känslan att vara där ner, lovar att alla pengar är värt. Har varit där 3 gånger och har inte ångrat mig att jag valde just de eller så. Pengarna är inget om man kollar på vad man får göra. tex iår red vi för royne zetterman och red  hemma hos han. dock sög han, men känslan att han ser en rida och säger vad man ska göra är coooollt. 
 
Alla ni som inte får för era föräldrar betalla själva första gången så lovar jag att era föräldrar betallar de andra gångerna, jag har inte behövt betalla en enda kr till AW för de har mina föräldrar gjort!
 
För er som inte har egen häst/ponny finns det super mycket fina ponnyer och hästar att välja på där nere. 
 
Från elit ryttare till de som har ridit 10 gånger i sitt liv. ALLA KAN KOMMA!
 
Om du inte vill åka på ridläger kan du tävla där. 
 
Ledarna och Anna blir som ens bästa vän, man tror att de bara är gulliga för att de jobbar med det och så, men både Anna och ledarna kan mig och mina namn utantill och de är verkligen vänskap i de hela. Det så sanna de kan vara, de är sig själva och skrttar och är med oss som om de vore de som var på AW. Liksom igår gick vi på lisebeg med våra ledare och hade grymaste dagen.
 
AW ÄR SÅ HIMLA VÄRT ATT PROVA, LOVAR DIG ATT DEN VECKAN KOMMER VARA DEN BÄSTA I DITT LIV. LITTA PÅ MIG, HAR VARIT DÄR 3 GÅNGER OCH JAG ÄLSKAR DET BARA MER OCH MER. 
 
http://www.awsporthorses.se/ 

Gå in på länken och kolla själv!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0