Varför inte prova igen?

Hej igen, var inne på bloggen och läste alla gamla inlägg och blev sjukt taggad på att starta upp igen, efter 5 veckor paus så kör vi igen. Under de 5 veckorna har Bonzy varit avstäld, orkar inte skriva varför och bla.. 
Men nu igår red jag på han för förstsa gången igen, han va jätte glad över att komma ut igen, så nu ska jag skrita i en vecka i 40-50 min. Sen nästa vecka börjar vi trava lite smått. 
 
I Lördag kom jag hem från AW och de va den bästa veckan i hela mitt liv typ, finns inga ord att förklara, dock var 
inte min prins med, men jag hade Anima och hon va jätte duktig och fin. Har jätte mycket planner nu i sommar, börjar redan imorgon faktist. http://carolinebagfeldt.se/ kommer till Lidköping i några dagar och vi ska bara chilla och leva livet, sen på Fredag åker vi till Göteborg och träffar några från lägret och ska gå på liseberg. Carro träffade jag på ridlägret iår, vi hittade varandra direkt och hon kommer jag inte släppa. 
 
Sen kommer det nog en till liten ponny till mig någon gång, vi får väl sen vad som händer, men ni kan ju följa mig här för nu lovar jag att stanna här ett bra tag. 
 
tåren i ögat när jag kollar på bilderna och vet att det är ett helt år kvar innna det händer igen.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0