tävling snart!

Nu har jag kollat lite på tävlingar om två veckor, innan Connemara Sm så tänkte jag komma ut och hoppa en LC- LB, känns helt galet bra att äntligen vara tillbaka efter 9 fucking vekckor, men ska ända vara glad för det kunde lika gärna varit ännu längre. 
 
Har lite tankar om tävlingar och så, hade ju tänkt att rida några LA nu när han va skadad och kanske hade kvalat MSVB (120) men så är det inte nu, så nu satsar jag på det till våren, vill inte ta det för fort fram eftersom han inte har gått några klasser innan jag köpte han. Sugen på att prova fälltävlan med, alla som rider det säger att det är såååå kul. Men jag är lite tveksam över de höga fasta hindrerna. Ponnygaloppp är något jag med skulle vilja prova på, bara för att det låter så himla kul. Jag älsakr ju fart och Bonzy är väldigt bra på det med. Finns så mycket saker man kan göra med hästarna men håller mig nog till hoppningen, men man kan ju alltid prova? 
 
Kan inte ni som läser min blogg säga vad ni rider och varför, och hur det går till om det inte är hoppning eller dressyr som jag redan tävlar och vet. 
 

Senaste tävlingen Lb-La 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0