Planerar innan jag åker!

Håller på för fullt att fixar massor av tidsinställda inlägg till bloggen nästa vecka då jag inte kommer vara närvara eftersom jag och min familj åker ut på sjön och har ingen motagning någong stans så lika bra att fixa inna jag åker, så kommentera gärna något ni skulle vilja läsa om eller något ni vill veta mer om så fixar jag det direkt. Har lite svårt att komma på saker nu men de kommer väl, som sagt åker inte förän på Söndag så tid har jag. 
 
Nu sitter jag hemma hos Bianca och vi bara chillar, lite för mycket tror jag, vi har gansak mycket saker vi ska göra. Jag sitter vi datorn och fixar och så, BIanca kollar på PLL och Carro sover som en gris i soffan, snart som möjligt ska vi gå ut till stallet och jag ska rida Anima och Bianca gå med sin storhäst. Ska försöka få upp Carro på Anima men hon vågar inte, vad är de för fegis eller? Försökte igår men gick inte riktigt. 
Som sagt kom med tips och så vad jag ska skriva till er till nästa vecka. 
 
Bjuder på denna bilder från AW, skulle göra halt och det gick som de gick... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0