Ny header!

Nu har jag änligen fixat en ny header, kände att jag behövde uppdaterar mig lite, med lite nytt och nya bilder. Ska fråga söta lilla rara Carro om hon vill fixa min designe med för jag suger verkligen på sånt, förstår mig inte på mig något. spelar ingen roll om jag googlar på det 100 gånger och allt står i pungt form fattar jag inget. Helt sjukt ändå, efterbliven ju. 
 
Nu ska vi sova för vi alla tre är dö trötta, efter vi hade ridit mina hästar idag så åkte vi hem till Bianca och jag red Anima och vi fixade hennes stall och lite så. Sen cyklade vi hem igen, har nog cyklat minst 3 mil idag, seriöst.
Mina hästar fick en lång lång skritt tur i ca 2 timmar, vi red lite överallt och vi gick ner till vattnet med hästarna, och sen typ hem igen. 
 
Imorgon blir det skritt som vanlig för Bonzy, han börjar bli van, haha saik tredje dagen, men känns som en evighet typ. Sen ska vi nog hem till Bianca igen och rida och fixa, sen ska vi fixa det sista till liseberg och kolla tåg och bla bla.. väldrgt mycket fixa men skit samma. 
 
åh jag älskar denna bilden, hela 5 veckor sen sista gången jag red han inna skadan, nu låter du som han har dött men nej de har han inte! haha 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0