Jag saknar mina älsklingar!

Har nu två dagar kvar på Sjön  och jag dör av saknad av hästarna, Annelie har skickat bilder bilder nästan varje dag när de ridit eller gått med bonzy, imorses fick vi ett meddelande och jag började nästan gråta för jag saknar han så, när jag kommer hem ska jag köra på som satan, ladda upp för conemmara sm och hösten och i våras hade jag tänkt att bli kvala mvsb men som de ser ut nu blir de till våren, man vet ju aldrig. 
 
Jag och mamma har tänkt att åka till änglahoppet sen i vinter, och då kanske jag är kvalad msv eller så blir jag det där. 
 
Jag bloggar mycket mer och seriöst när jag kommer hem, har funderat länge på att köpa en system kamra, får väl se hur de blir med de, skulle vara jätte kul. Nya fina bilder varje dag. 
 
Från idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0