Jag är tillbaka!

Ja nu är jag tillbaka här igen, fixat dator och så, känner att inte ha någon blogga har jag inten lust att blogga för det blir så lite inlägg, under dessa dagar har jag bara hilat så ni har inte missat något, och som sagt bianca bloggade. 
 
Nu sitter jag hemma i tildes säng och har precis varit med när hennes hästar skodes, vi sov hemma hos mig inatt och åkte hitt runt 9 kanske. Ska sanrt äta och chilla lite, rider hennes hästar ikväll och mina vilar för jag kommer hem imorgon någon gång, 
 
Känns helt fantastiskt att vara med Tilde igen, var så sjukt länge sedan vi verklkigen var tillsammans och bara myste,red,skrattade och allt vad vi har gjort, igår gick vi 1 mil och bara pratade, det är lätt det bästa med somaren!
 
BIlder från igår när vi red mina häsatr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0