Hej då för mig!

Nu åker jag till sjön och kommer inte blogga online utan att jag har fixat tidsinställningar så bloggen kommer inte dö eller läggas ner. lovar
Det blir nog jätte bra, har inte så mycket läsare så tror inte så många bryr sig om jag bloggar elelr inte, eller de känns så.
Kommer vara mycket bilder,tips,bilder,historier och lite om mig osv. Hoppas de blir bra att läsa för det är väldigt långa och mycket att läsa, eftersom de bara kommer en om dagen, vet inte hur många timmar jag har suttit ner och skrivit allt som allt, men många är det. Enbart för er, började med tidsinställnuíngarna i onsdags sen har jag gjort 2 varje dag. 
Nu ska jag sluta prata om allt onödigt, vi hörs när jag kommer hem, och då blir det mycket saker som kommer hända på bloggen. 
Har nu jobbat på morgonen och nu ska vi till Maristad och hoppa på båten för mamma och pappa åkte redan igår. Det är min mamma,pappa,min syster och hennes kille som åker med, aah och ja då, men de fattar man väl, haha.
Okej hejdå 
 
Kommer sakna min älsklingar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0