Hästarna!

Idag har jag flyttat hem hästarna ännu en gång från betet, flyttar de hela tiden typ. 
 
Sandra tog fury och jag red Bonzy och tog Hugo på släpp. När jag kom hem sen släppte jag ut Fury och Hugo och sen gjorde jag iordning Bonzy för en tur, skrittade lite överallt. Travade lite lite idag med, han tycker de är super kul och är verkligen på huget. Ska bli kul sen med galoppen, kan tänka mig att han kommer vara helt galen, fast ändå lugn.
 
Sommar planer med Bonzy, va ju menigen att jag skulle rida LA combiantionen på conemmara SM i slutat av sommaren, så kommer de inte bli nu, men alla säger att jag kan åka ditt och rida LB. Och det är jag faktist sugen på, får väl se va Bonzy säger, i västa fall får vi ta LC hahah. Nej de tänker jag inte. 
 
NU ska jag sova, har precis packat klart och tror jag glömde allt hemma, märker vi när jag har varit borta i några dagar. Måste sova nu, börjar 7 imorogn... BLÄÄ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0