Gårdagen.

Hade en fantastiskt dag igår i Göteborg på lisebrg som jag skrev igår, bloggade inte på kvällen för klockan var mycket och jag jobbade imorses tidigt. 
 
Träffade alla tjejeor på staionen och vi tog tågen, eller va de nu heter, till liseberg köpte åkban och inträde och sen var de bara att köra, åkte allt förutom Atmosfear för de var lång kör och vi skulle hemma och min kropp va helt död och mådde lite si så efter allt jag hade åkt, men ska åka den nästa gång jag ska till liseberg, och det är om ca 2-3 veckor. Gick även gasten som jag inte trodde jag skulle våga men de gjorde jag, träffade AW ledarena och gick den med de, gick typ i Sabina för jag var så rädd. Blir helt tårögd när jag tänkter tillbaka på de två veckorna med underbara människior, även ledarna. Så sjukt glad att jag har lärt känna så underbara människor i så många olika åldrar. Nästa vecka åka alla ner till falstebo och träffas igen förutom jag för jag är på sjön, hade såååå gärna varit med. Men vi ska träffas mer iår har jag bestämmt. Alla får gärna komma hem till mig i några dagar eller om vi syns i Göteborg igen eftersom de är typ mitten för alla. Olika håll, malmö, kalmar,kalskrona, borås osv. 
 
Skulle gärna vilja åka till AW i höst med Bianca, hon fick ett gratis läger för det inte gick så bra med hästrana, får väl se hur de blir med de, vet inte om mamma vill lägga typ 7 tusen en gång till. Skulle vara sjukt kul att ta med Bonzy, annars får de bli nästa sommar, för jag ska bara gå där. Och så ska jag börja på skolan där nere har jag betsämmt tar med mig Bonzy och flyttar till skåne efter 9:an. Vi får väl se hur de blir med det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0