En lista om mig!

10 saker du vill göra innan du dör:

Tjäna mycket pengar

Leva livet!

Rida i Globen.

Äga en stoooooor hästgård med mina man och mina barn

Träffa mycket undrbara männsikor

Lära mig rida som en gud. 

Åka till USA 

Skaffa en underbar familj!

Bli känd. 

Hjälpa barn i fattiga länder!

9 saker om dig själv:

Jag är laktos

Jag har inte haft en kille på 3 år typ. 

Jag har svårt för att bli kär, men när jag väl är kär då är livet kaos

Jag är inte bra på att rida, genligt mig själv, blir aldirg nöjd med någo typ 

Jag älsakr mina hästar mer än något annat här i livet. 

Jag är inte blyg på något sätt. 

Jag skrattar så sjukt fult så de går inte att förklara. 

Jag umgås med mycket olika folk. 

Jag har dålif fatasi. 

8 saker du ska göra för att vinna mitt hlärta: 

Älska mig för den jag är. 

Litta på mig. 

Ha en undrbara personlighet. 

Ha trevlig familj och kompisar. 

Inte ha några konstiga olater 

Inte snusa eller röka (vidrigt)

ha ett fint utsende. 

7 saker du ofta grubblar på : 

Vad jag vill gå för gymansie

Vad jag ska äta

Vad vi har hemma för mat

Om jag inte hade varit i den familjen jag är i. 

Om jag inte hade ägt mina hästara 

Om jag inte hade bott i Lidköping

Vem jag ska leva med i hela mitt liv. 

6 kändisar jag tycker är snygga: 

Justin Bieber 

Zara Larsson 

Nellie Berntsson 

Kenza 

Zac Efron 

Cam Gigandet 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

Bryta mig. 

Röka,snusa eller ta droger. 

Skada någon

Bli riktigt fet. 

Åka till månen. 

4 saker du har köpt den senatse månaden: 

Mat,godis,jordbubbar,mat,mat,mat

Kläder

Hästsaker

MAT 

3 sätt att få dig glad/le:

Var snäll och ge gulliga komplimanger

Skratta tillsmmans med mig 

Ge mig godis

2 Nära vänner 

BIanca Söderström 

Jenny Andersson 

1 sak folk inte visste om dig: 

JAG HATAR FOLK SOM LJUGER!!! 


Kommentarer
Postat av: Mystisk älskare

Kommer göra allt för att uppnå dom 8 sakerna för att vinna ditt hjärta❤

Svar: hahah kör bara!
Kajsa Tobiasson

2013-07-14 @ 08:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0