Dagens planer!

Idag har jag fullt upp som vanligt, ska fixa de sista i stallet för jag gjorde om där igår, packa in de sisat sakerna från AW. Rida Bonzy i skritt i 50 min och efter de ska jag duscha och schamponera han för de var ett tag sen, han måste bli fin han med. Sen vet jag inte om jag ska rida Anima för Bianca är inte hemma. Fury och Hugo blir ridna av sina skötare idag, super att ha några i stalllet varje dag. 
Funderar på att fixa transporten om jag hinner, ta ut allt och tvätta den, inte kunnat göra det nu på ett tag och det måste med göras. Får väl klart sen vad jag hinner med idag. Ikväll 20:15 anlände http://carolinebagfeldt.se/ till Lidköping på resesentrum så då ska vi hämta henne. Kommer få toppen dagar tillsammans. Kommer vara mycket bloggande nu med. 
 
En gamal bild på mig och Fury, lite mer än tre år sen, sjukt vad tiden går asså!!!
Har ägt han mer än 5 år nu. Liksom 5 år... galet 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0