Cyklat över hela lish!!!!

Ja som sagt vi har cyklat 2 mil idag, varit i alla platser i Lidköping typ. Nu ligger vi hemma i min säng och typ dör för vi är så trött. Åt kina mt förut och nu kan vi typ inte gå... B&J och jordgubbar och massa mer..  Snart ska vi ta en lång skritt tur ner till sjölunda och bada lite med hästarna. Köpt lite häst saker, bara lite små saker som alltid behövs.
 
Kollat upp allt till Ferdag när vi ska till Göteborg och gå på liseberg. Typ hundra år sen jag var och ska vli cp kul att åka ditt. Ska bli kul och träffa alla från lägret igen, haha mindre än en vecka sen vi sågs. hahhaha 
 
Har det fantastiskt med Carro kan inte sluta skratta, hennes delakte är ju bara för go, dör varje gång när hon pratar eller säger något kul. 
 
Lyssnar nu på Aw låten och jag gråter typ som en gris, bästa veckan i mitt liv går inte att beskriva känslan. Dock var ju inte Bonzy där men de gjorde faktist inte så mycket, börjar redan tagga nästa år om jag nu ska ner, JA DET SKA JAG. Såg att AW öppnar ett gymansie och tro fan att jag ska börja där, bara 5 timmar hemifrån men det får vi fan fixa för där ska jag bara gå. Tänk vad mysigt att ta med Bonzy ner och bara lämna allt och alla. Det kör vi på gubbar!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0