Bonzy klar för idag!

Har nu ridit bonxy i 42 min om vi ska vara rätt, bara skrittat, jobbade han lite då och då och han va väldigt fin i nacken och snäll i munnen och åt sidorna och tog skänkeln riktigt bra. Ska bli kul sen när jag kan börja trava för kan tänka mig att han kommr vara lika fin som han va inna vilan. Jag har även dushat han så nu står han i sin box med ett varmt flec täcke och äter lite foder och hö. Han får gå ut i hagen om 1 timma igen så han verkligen har torkat. Sen ska jag fortsätta med stallet fixa och greja lite. Kände att de behövdes nu. Lite sommar städ. Sen någon da ska vi mocka ur boxarna och spola ur de så det blir nytt och fint till våren. Eftersom de står ute nu. Snart tror jag att Carro hoppar på tåget från Kalmar och där lär hon sitta i några timmar, haha 
 
Ikväll kommer mer bilder från AW!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0