Vilken ponny jag har

Tro det eller ej men tror ni inte att han va grym idag eller? öhh jo det kan man ju lätt säga
 
Omg vad det gick bra idag, vet inte vad jag ska säga men den känslan jag hade inne i ridhuet idag va ett bra tag sen.
 
Jag och mamma åkte till skara efter jag hade slutat och fick med oss två saker hem.
Ett par dyon tyglar till mit dyon träns jag köpt på Grevagården och bäst av allt så äger jag numera ett par animo ridbyxor. Wiiieee.
Fast jag får de i julklapp.
 
Min dag har varit jätte bra och nu ska jag sätta mig ner med en kopp te och plugga Fysik, låter väl kul?
 
Älsklingen frrån idag, han är så fint i blå. Kanske borde köpa lite ljus blåa sakrt till han :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0