Vad ska jag blogga om

Andelidningen till att jag inte bloggar är den att jag vet inte vad jag ska blogga om. Året börjar leda mot sitt slut och allt ät bara kaos, vill bara ifrån denna skiten.
 
Inga tävlingar eller träningar, bara den där långa tråkiga igånsättningen som jag hatar. Det har varit jul precis och snart är det nyår, vad ska jag säga eller skriva?
 
Nästa år kommer alltid vara perfekt, lämna lite efter mig som jag inte kommer ta tillbaka i första hand.
 
Älskar att jag kan skriva precis vad jag vill här :)))))
 
Men jag lovar att jag inte ska sluta blogga för det vill jag verkligen inte, äslar de så ligger lite lågt med de och de kommer upp lite inlägg då och då, Sen börjar träningarna och tävlingarna och då är allt igång
 
Lovade att jag skulle vissa vad jag fick i juklapp och jag kör det i samma inlägg, fick helt fantastiska saker iår, allt va så bra och så nöjd. 
 
Av mamma och pappa :
 
Animo ridbyxor (vita)
Iphone 5c (vit) + skal till den
Göteborg horse show biljetter med mammi.
Ett par jeans
 
Av Sandra och Alxnader:
 
Jätte mycket bra smink
 
 Av Jessica och Mattias :
 
Presentokort på hennes salong och göra masor av bra saker, tex, vaxa, färga och fixa naglar
 
Av Farmor och Farfar :
 
Skid saker som jag ska ha till österrike och 500 kr
 
 Av Morfar :
 
1000 kr
 
Sen fick jag saker av mina kusiner och så och de va massor av pengar och olika presntkort.
 
Hoppas ni men har haft en bra jul för det har vekligen jag :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste fortsätta blogga!! Älskar din blogg och den är verkligen bäst!! Jag gillar mest dina inlägg om hästarna, kanske du kan skriva tips, lite mål osv som handlar om hästar + en frågestund om dig själv eller om dina hästar! :)

2013-12-29 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0