Tar över Kajsas blogg

Hej allihopa, Tove här! 
Sitter i bilen på väg hem från Skåne just nu vilket ni säkert läst i tidigare inlägg så passar på att skriva ett inlägg här åt henne. Kajsa är säkert i full gång ute i stallet och tycker att bloggen är alldeles för ouppdaterad, håller ni inte med mig?
 
Det var för övrigt inget allvarligt med mina hästar utan de får ta det lite lugnt ett tag fram över så är vi fit for fight tills tävlingarna drar igång igen till våren. 
 
Måste även passa på att säga att Kajsa är en utav de underbaraste människorna jag någonsin träffat. En mer energisk människa får man ta mig tusan leta efter. Känner ju egentligen inte Kajsa utan började bara följa henne på Twitter helt random för två veckor sedan och resten har ni säkert redan läst. På under mindre än 24h så blev hon en utav mina närmsta vänner, det bara känner jag på mig. Vi hade ju vad jag kan minnas inte ens hälsat på varandra innan helgen. Rätt sjukt egentligen. Måste vara ödet, meant to be liksom, som vi sa i helgen, haha. 
 
Hoppas på att kunna träffa henne snart igen, min härliga glädjespridare till kompis, bästa Kajsa!
 
Ha det bra allihop och kommentera för fullt nu så blir Kajsa glader choklader! 
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0