Skövde

Förlåt för att jag inte var bloggat idag men som sagt har ju åkt till skövde idag och hade mycket  att fixa inna jag kom iväg. 

Fick upp runt halv 9 i morses och fixade stallet och gick en promenad med bonzy då jag inte vågade rida då jag är rädd att han får ett återfall. Fall han skulle stärka sig eller halka eller något liknande.

Bussresan gick jätte bra och Tove är är underbar. 
Vi red förut och nu är vi hemma hos toves kille och kollar på film. 
Fick rida hennes c-ponny som hon red med i GP finalen med. Hihihi 

Och imorgon ska vi ta massor av kort så räkna ned en bild bomb. Nu ska jag vara social och förlåt ännu en gång
för att jag inte har bloggar idag men har faktist inte haft tillgång till det. 

Tove och Colbie 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0