Sista skoldagen

Var det inte sommar precis?? Hallå vad händer liksom, jag klagar verkligen inte men liksom tiden bara springer iväg.
 
Idag åkte vi till ridhuset igen och tog ett pass, han va himla fin i galoppen och viller vekrkligen mycket fram, eller han va fin i skritt och trav med, men galoppen har vi precis börjat med. 
 
Imorgon är det skolavsluting för denna terminen, känns skönt att lämn 2013 bakom sig för detta året har varit vidrigt.
 
Men nu ska ja inte vara sån för nu är det snart jul och då kommer tomten med massor av roliga saker, finns en sak som jag har väntat på så länge och snart är den min, wiee kan ni gissa vad det är?

Imorgon ska jag ha kläning på mig, hihih så gulligt ju och sen efter vi har slutat så ska jag och jenny gå fram på stan och fika som vi brukar göra efter alla avslutningar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0