Måndag

Kära måndag jag hatar dig. Måndagar inte min favorit dag någon stans, vidrig om du frågar mig.. 

Idag är mitt schema full bordet precis hela dagen, kul men det sliter på en. 
Direkt efter jag har slutat kommer mamma och hämtar mig, ska ta en snbb tur på Bonzy och göra stallet. Sen börjar jag jobba klockan 4 på närebo igen, himla kul att jobba men lite jobbigt när det är en skoldag. Men det fixar jag. 

Imorgon går jag i skolan till 11 sen kommer mamma och hämtar mig och då har hon med sig Bonzy. Ska kolla igenom honom igen. Årtebesök som det nu kalas. Därefter ska jag hem och rida onyx och fixa stallet och plugga lite kan jag tänka mig. 

Gillar när det händer mycket, inte den typ av människa som kan ligga framför tv en hel dag får då mår jag inte bra sen. 

Jul är mysigt men sommaren är klar bäst, bruna ben och fräknar.. Kan inte bli bättre 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0