Lite kort om veckan

Ni vet varför jag inte har bloggat så jätte serölst sen i onsdags och det har varit för att jag har prioterat skolan,jobbet och hästarna i första hand, och det borde ni fatta.
 
Min veckan har varit jätte bra och jag har dragit in ganska mycket pengar, hihi.
 
Nu ska jag ua en lång tur på min prins och sen kilppa klart han för så han ser ut nu är inte okej, sen ska jag göra iordning mig för jag ska jobba från 3 till 11 ikväll, känner att min kropp är helt död men vad gör man inte för pengar?
 
Ska göra lite tidsinlägg sen till hela veckan fall det skulle behövas. Ska sätta mig ner och fixa lite med bloggen när jag är klar i stallet.
Så vi hörs senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0