Jag är tillbaka

Nu låter det som om jag inte har bloggat på typ 1 månad, nej men internetet la av helt igår så kunde inte blogga alls efter bilden jag la ut. Och idag funkar det som vanligt igen och jag kan blogga från datorn och lägga upp bilder, så skönt.
 
Denna veckan har jag tagit massor av bilder på olika saker och har endast ägt kamran i 1 vecka idag så mobba inte mina bilder för jag vet inte riktigt hur man gör än.
 
Så alla bilder är från hela veckan
 
Igår fick jag trava för första gången på Bonxy och det gick jätte bra, han skötte sig super och visade inget, även idag fick han trava lite. Och han gjorde det super bra.
Sen går han i piaff i skritten då han vill mer än vad han får. Bara två dagar kvar till återbesöket och sen får ha ridas igen. Tror han kommer vara en bomb om jag inte tror fel!

Sen jobbade jag även hela kvällen igår på ett julbord men min syster och gick med bra, jobbar även där imorgon och på fredag igen. Alltid kul när de blir mer pengar på kontot. haha
 
Även kollat mycket på SHS och min tränare har verkligen varit så duktig denna helgen, han har blivit plaserad i alla sina klasser han har ridit. Såg hans 155 hoppning på tv förut och gud vad bra det var. Hoppas han kan ge sin talang till mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0