helt kaos

om ni vill få ett riktigt gott skratt så tycker jag att ni ska läsa detta. detta skrev jag och kajsa vägen ner till kalmar. Det står om allt möjligt. hihihi helt crasy, puss o hej 
 
hej ja heter kajsa och jag tycker om att bajsa, jag sitter nu på tåget till kalmar och har asssss tråkigt, vill bara komma till carro nu, hoppas alla förstår det, känner mig väldigt töntig när jag skriver detta. men vem bryr sig för att jag är yolo you knowe hahhahahaha. kul att ha en mamma som är svensk och en pappa som är engelsk, då borde man vara grym på engelska, inte haft f som jag har haft, hej då nu ska jag sluta skriva för att jag ska spela på blankas ipad
hej jag heter bianca och är hela 13 bast och bor i en liten håla i skogen. just nu sikter jag på ett skorvigt tåg i vagn fyra på säte 35 och tuggar cirkus 5 tuggummin. snacka om träningsverk i käkarna  jaaoooo…. Medan kajsa som gillar att bajsa splar och ska spela en omgång men börjar om cirka 35 och skriker när jag vill ha min ipad. hmmm undra vad våra tåggrannar tänker om oss.. puss o hej lever pastej 
hej på dej, hoppas du har det bramm kul att skriva med dig. Vad har du tänkt och göra denna veckan då?? 
sjävl ska ja till käälmar till min amigo and just chilago, riding one her häst tomorrow and hälsit på din gamlig ponny, jag har super bra på alla språk här i världen ha det gotidi pööössss
naajjssiii bajsiii. im not the bestest talker on this fuckig world. jag har ett snålti litet E i english och ett lite godkänt så där i franska. Där emot i svenska slår jag till med ett C, whooo. Thhiiiss week chillar jag and you med carro in käälmaaar. Fett nice week tillmannas in kääälmar, weehooo here we go 
förlåt för att jag säger dettamen du är väldigt väldkgti långsam på att skriva, tog dej typ 10 min att skriva det menas jag skriver på typ 1 min, hahah nu skryter hjag men det är ju med kul, jag skiter i att massor är fel stavat för att jag ’r swag och yolo på samma gång om du förstår, jag tror och vet attt dessa dagar kommer äga såå mycket, jag stör mig som fen på när dem ska stänga dörrarna till tåget och det visalr, nu är jag jävligt trött på att åka tåg, vill vara komma fram och kram min älskade. 
åh jag önskar att jag hade en kille, attkoasjahs med
beeeeyyy
tack då din snabba sak bara för att jag spelar  lite längre än dig. Jag kommer i alla fall till 40.000 och du typ bara rill 5000. HAHAHHA ja du suger. skoja love you nejni. Nu ska jag slriva fort som super man eller är han snabb ??  shit the same im swag and yolo on this train. Cirkus 30 kvar nu baaam sen får vi träffa våran älskade…. jJAJAJAJAJJAJA Carro älskling <333333 
fusk att vi måste vänta i 15 fucking minuet, hatar detta, asså palla vänta på ett annat äckel tåg, dem borde vänta på oss istället dem bögarna, dem anar inte hur länge vi har åkt och nu blir det lite tillm inte snällt inte snällt, nu känner jag att jag måste gå på toa och det är bra för då tar det lite tid och då går det snabbare, kul att det är bara vi som sitter från göteborg, alla andra är mobbade, saik. ne men åhh palla vänta mer, hej då nu ska jag kissa. 
saik så dålig ät jag inte, bara det att du ät bättre på spelat och jag bättre på att skriva, just saying, undra hur det ser ut där carro bebbi bor, nu dog du så nu ska du få äsa vad jag har skrivit
 hej då bebi
Naww nutti vi klarar detta tillsmanns, bara 40 min kvar. Förlängd tid kan fan dra åt helvte, fusk life. nomimoni carro i telefonen. Äslking sakanr vi mycket!!! Snart hos dig bejbi bara några få minuter och lite till kvar. JAeyyyy tiden rullar fram däremot tåget står still och rullar ej. Fuck this hoppis tåget rullar snart. Kajsa paratr om att racka bejbi, fattar inte riktigt språket hmm äslklinmg vad är detta för språk??? Något nytt?? Japp i think sooo. Nu kommer massa folk undra och de skrattar åt oss i sina hemliga tankar. 
Shittisar, linn hallå jag vill också höra. hmm elementet är varmt. elementet tar den friska luften som är min hmm överlever jag?? japp tror fan inte att sj tar livet av sina passagerare. hallå jag vill också höra, :(( canatdou är faktisk snäll. BOnzy bebis underbara ponny. Skuttar?? Få göra vad?? fan hela 5 minuter till på denna ödsliga station. HAHHAHAHAH kajsa ditt skratt nominominomi.. Kasja bajsa går och bajsar hihihiih eller hon kanske kissar. nominom kanske kan ta hennes kex choklad hihihi. alla hennes saker för mig själv hiihihihi.tar några nya tuggummin nu hihihihi nu kommer kajsa 
hahhhhahah längar som fan till carro läsare detta, hon kommer bara, vafan har jag för vänner ?? whhhaaat ?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅÅHHHHHHHH, hahahahahahaha. orkar inte, varför har jag inte läst detta innan? LOVE UUUU GUYS SOO MUCH!!!!

Åh, ni är galnast, konstigast, roligast, bäst och mina älsklingar. Kommer snart! <3 <3 <3

2013-12-29 @ 23:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0