Hej här är jag

Inte hunnit blogga nu på snart två dygn, haft så mycket i mitt huvud och skolan,ridningen osv. Så har vallt att inte blogga men nu är jag tillbaka.

Igår hade jag en vanlig skoldag och sen tränade jag på gymmet och de va najs, så nu har mamma köpt ett gymkort till mig. Sen julhandlade jag med pappa och det blev de jag ville. Ni får se på julafton vad det blir, kommer blir bra för bloggen 

Idag har jag varit i Göteborg hela dagen med min klass och kollar på lite olika saker, fick några timmar på stan men kände inte för att köpa något. 

Träffade och var med min älskade Alexandra hela tiden och träffade Anna en snabbis. Åh mina brudar det, sen tog även jag och Jenny spårvagnen till ellornas skola så träffade Ella e, Ella b och Alice. Super mysigt det med. 

Bonzy vilar idag och jag ska snart säga godnatt. 

Jag och Alexandra i somras, känner ni igen henne?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0