Hatar att vara beronde av vissa människor och sakna de

Att bo så långt bort från personer man är beronde av är hemskt, det gör mig deprimerad över att ens tänka på det.
 
Så mycket som jag saknar Carro går inte ens att skriva för det är så mycket, hon är en sån människa som får mig att må bra och en av de närmaste jag har även fast hon bor 5 timmar ifrån mig.
Om jag skulle ha henne i min vardag så hade mitt liv varit så bra så det skulle inte kunna gå fel något.
 
Sen har jag även Tove som jag träffade förra helgen och det känns som vi är gjorde för varandra och jag saknar henne med jätte mycket, hon bor inte så långt bort, eller det är ju 1 timma men det är ju inte som Carro.
 
Carro har jag kännt lite mer än ett halvår och Tove i 1 vecka, känns som om jag har kännt de sen jag föddes, och det skrämmer mig. Men det är nog för att jag känner igen mig i deras personligheter och hur det är.
Och tack vare min sport har jag hitta de bästa personerna jag kan föreställa mig. På nyår kommer de båda hem till mig och jag tror att de kommer bli riktigt bra vänner. Vi alla tre känner igen varndra i sig själva.

Sen har jag alla mina älsklingar hemma i Lidköping som betyder allt och som alltid finns där, sjukt taksam över det.
 
Vad skulle man göra utan sina vänner?
 
Ni vet vilka ni är och jag älskar er och tack för ni finns och är mina vänner!
 
Har missat massor men ni vet vilka ni är <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

det är inte långt kvar nu, jag kommer över nyår och vi ska köra så det ryker. fan va kul vi SKA ha. Jag älskar dig över hela mitt hjärta.

Det är jävligt jobbigt att bo så långt ifrån dig, men det gör också att jag blir så förbannat lycklig varje gång vi ses. Du är min andra hälft, glöm aldrig det! <3

2013-12-15 @ 13:26:21
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0