Grym helg

Jag började mitt lov på det bästa sättet, Tove kom till mig och vi hade jätte mysigt, red och sen mest myste och umgicks.
Vi red båda dagarna fury och Bonzy och det gick jätte bra. 

Idag ska jag åka till ridhuset igen och rida igenom honom och kanske ta fram lite bommar. Det börjar närma sig att jag får hoppa snart. 

Aktiverade och beställde licenserna precis så galet taggad till ett nytt och bra tävlingsår. 

Så idag händer inte så jätte mycket förutom ridningen, sen imorgon så åker jag till Skövde till bästa Tove igen och har en dag där, sen är det faktist julafton igen och det är sjukt. Vart tar tiden vägen? 

Min syster fixade mina naglar i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0